Alumnes de Maristes Lleida participen al Certamen de Lectura en Veu Alta

Tres alumnes de la nostra escola han participat enguany en el Certamen de Lectura en Veu Alta, una iniciativa educativa organitzada pel Departament d’Educació conjuntament amb el Grup Enciclopèdia Catalana i el CRP del Segrià. Aquest certamen té com a objectiu fomentar el gust per la lectura, potenciar la comprensió lectora i treballar l’expressió oral a través de la lectura en veu alta.
Els alumnes que han representat Maristes Lleida en aquesta edició han estat Blanca Viola, alumna de 2n d’ESO, Lluís Monter Vallès, alumne de 6è de Primària, i Gael Barrufet, alumne de 3r de Primària. Tots tres han participat en aquesta experiència educativa compartida amb altres centres del territori.
El Certamen de Lectura en Veu Alta és molt més que una activitat puntual: és una oportunitat perquè els alumnes descobreixin el valor de la lectura com a eina de comunicació, emoció i aprenentatge. Llegir en veu alta implica interpretar el text, transmetre sentiments i connectar amb el públic, desenvolupant habilitats comunicatives i expressives que són essencials per al seu creixement personal i acadèmic.
Des de Maristes Lleida celebrem la participació del nostre alumnat en iniciatives com aquesta, que posen en valor la llengua, la literatura i la capacitat d’expressar-se amb seguretat i sensibilitat. Experiències com el Certamen de Lectura en Veu Alta ajuden els infants i joves a créixer com a lectors i com a persones, reforçant la confiança i el plaer per la lectura.
Enhorabona als nostres alumnes per representar l’escola en aquest projecte educatiu tan enriquidor!

